Олександр Ейсмонт – проблеми з логістикою розв'язувані на рівні конкуренції

Приватні дороги та приватні термінали допоможуть залучити інвестиції навіть у критичні періоди – Олександр Ейсмонт

Олександр Ейсмонт, керівник компанії Євротермінал, вважає, що виклики, які зараз виникли в Україні для бізнесу, можна частково вирішити за допомогою чесної конкуренції. А також лояльністю до логістики.

Зупинка потоку споживчих товарів або навіть гальмування має згубні наслідки. І складні процедури під час проходження митниці лише посилюють цей негативний ефект.

У нинішніх умовах найближчим часом логістика морськими шляхами неможлива. Тому наземний транспорт перевантажено. На митних постах кілометрові черги. Що з цим робити?

Потрібно насамперед – спрощувати процедуру. По-друге – дати можливість логістичним компаніям конкурувати та впроваджувати свої рішення. Конкуренція надасть можливість направити ресурс на вирішення проблеми логістики, вважає Олександр Ейсмонт.

Приватні дороги та приватні термінали допоможуть залучити інвестиції навіть у критичні періоди – Олександр Ейсмонт

У США та ЄС приватна платна дорога – це даність. Це зручно і завжди затребуване. Для молодої української економіки таке складно прийняти. Адже ми звикли, що дорога спільна і головне безкоштовна.

Але якщо порівняти якість таких магістралей, то стає очевидною перевага приватних доріг та інфраструктури. Приватний власник завжди змушений конкурувати, щоб забезпечувати потрібну пропозицію. А отже, містить у належному порядку таке господарство.

Логістика за кордоном – це дуже швидко. У цьому філософія доставки. Зручність та швидкість. Тому свого часу Євротермінал пропонував проект Хаджибей-2, який трохи згодом як ідею почали реалізовувати в Одесі за державні кошти.

Олександр Ейсмонт вважає, що приватний сектор та приватні магістралі здатні самозабезпечити себе логістичними можливостями. Це формула В2В. Тому зрозумілі потреби логістичних компаній і є розуміння, як їх задовольнити.

Олександр Ейсмонт: Євротермінал – найбільший сухий порт в Україні

Через те, що приватний власник завжди розуміє потреби бізнесу, Євротерміналу вдалося стати найбільшим сухим портом в Україні. За великим рахунком, його побудували на болоті, каже Олександр Ейсмонт. Там нічого не було. Тому інфраструктуру створювали з максимальною зручністю для взаємодії з Одеським морським портом.

Про це всі забули. І в якийсь час почали обурюватись платною основою транзиту через Євротермінал. Це докорінно неправильно. Інвестор не може вкладати кошти та не отримувати віддачу. Інакше втрачається сенс таких інвестицій.