- Категория
- Новости Славянска
- Дата публикации
- Кількість переглядів
- 8
В Славянске рассказывали, как создавать бизнес без инвестиций
У Слов’янську відбулась зустріч підприємців з Києва, Львова і Закарпаття, під час якої говорили про створення власної торгової марки та їі розвиток без закордонних інвестицій.
Послухати історії успіху підприємців і проблеми, які вони долають у своєму бізнесі, до коворкінг платформи «TOP PLACE» прийшли понад 30 людей, повідомляє «Бізнес-Схід».
Частина з них має хобі, яке хочуть розвивати у бізнес-напрямку. Лекції для донеччан “It’s my craft” були присвячені створенню крафтового бізнесу. Про досвід роботи в цьому напрямку з учасниками заходу поділилася Яна Псарьова, засновниця власної торгової марки “Lace up”.
Ще в 2014 році жінка переїхала з Донецька до Києва. Не маючи стартового капіталу, почала шити жіночу білизну. Зараз має успішний бізнес, продає свої вироби у Європу та США, її білизну носять і зірки Голівуду.
«Моя історія успіху – це висока якість і спілкування з клієнтом. Ми завжди йдемо назустріч побажанням, – розповіла Яна Псарьова. – А ще сьогодні людям потрібні емоції. Тому ми відправляємо білизну, наприклад, не просто в пакеті, а у білосніжній коробці з червоним бантом, клієнт це оцінить і знову прийде до вас».
Аліка Малонок приїхала на захід з Києва. Вона кинула престижну роботу, аби мати можливість робити те, що хоче. Сьогодні виготовляє авторські прикраси з глини, дизайнерські панно, реставрує старі скульптури.
«Коли маєш улюблену справу і можеш творити, це найкраща робота, – говорить Аліка. – Кожна моя річ має історію. Усі зароблені гроші я витрачаю на подорожі. З кожної країни я приводжу ідею, шматочок глини, на ній потім втілюю цю ідею. Часто я дарую свої роботи, але також є замовлення, бачу, що люди цінують крафтові речі, бо вони створені конкретно для тебе».
Підприємці, які розповідали про себе, почали створювати свій бізнес без кредитів і грантів. В одних було сто доларів, у інших – тисяча. І це були власні заощадження. При цьому вони мали найважливіше – бажання і віру створити авторські речі, які оцінять покупці. Також під час спілкування давали поради, як використовувати соціальні мережі для просування бізнесу, рекламувати свій товар без грошей.
«Інтернет – це великий майданчик, де тобі усі будуть раді, лише потрібно вміти подати себе, презентувати свій товар і його придбають», – порадила підприємниця Яна Псарьова.
Під час маркету можна було придбати авторське взуття від слов’янського та краматорського виробників, косметику ручної роботи від дружківської підприємниці, прикраси з глини та бісеру, дизайнерський посуд художника з Києва.