Почастішали скарги на "ПриватБанк"

«ПриватБанк» блокує картки без попередження: чому це можливо

Працівники банку посилаються на фінмоніторинг

Почастішали скарги на «ПриватБанк» від його користувачів. Один з останніх відгуків, надрукований на веб-сайті Мінфін, свідчить про незадоволення клієнта «ПриватБанку» діями фінустанови.

Так, клієнт «ПриватБанку» розповів, що його банківська картка була заблокована. Коли він звернувся в технічну підтримку, йому повідомили, що інший клієнт звинуватив його у шахрайстві.

«Це мене здивувало, ні яких підозрілих дій я не робив. Я пояснив що, я продав свої активи на binance і в замін отримав гривню. Але фінансовий моніторинг, як і раніше стверджував, що я „шахрай“ тому що отримав оплату на карту», — пояснив клієнт «ПриватБанк».

Потім «ПриватБанк» сказав оплатити його заборгованість по кредитному ліміту, щоб розглянути заявку на розблокування карти. Чоловік сплатив борг, щоб банк погодився розглянути справу, яка явно сфабрикована.

За словами клієнта, майже два місяці ходить до поліції та пише заяви, отримуючи відповідь — «Матеріальних збитків не має». Банк на зустріч не йде. Людина, яка подавала скаргу, що нібито чоловік «вкрав гроші», зникла. У результаті «ПриватБанк» нічим не сприяє і тримає гроші у себе.

Згодом представники банку відповіли, що оскільки в результаті фінмоніторингу виявили невідповідність транзакцій закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення». Закон вимагає блокувати рахунки, задіяні в операціях, у яких будь-яка із сторін не може пояснити походження коштів. Причина — боротьба з відмиванням незаконно отриманих доходів, а криптовалюта потрапила до цього списку через відсутність достатнього законодавчого регулювання таких операцій.