Просування застосунків з використанням Apple Search Ads(ASA)

Просування застосунків з використанням Apple Search Ads(ASA)

Сьогодні в мобільному маркетингу існує безліч стратегій та інструментів, що дають змогу привертати увагу користувачів і підвищувати впізнаваність застосунків. Один із таких інструментів - ASA, призначений для допомоги розробникам у пошуку цільової аудиторії.

Сьогодні в мобільному маркетингу існує безліч стратегій та інструментів, що дають змогу привертати увагу користувачів і підвищувати впізнаваність застосунків. Один із таких інструментів - ASA, призначений для допомоги розробникам у пошуку цільової аудиторії. Повна назва цього інструменту - Apple Search Ads.

Для чого потрібен ASA

Це засіб просування застосунків, що знаходяться в магазині App Store. Здійснюється він шляхом ключових слів, як у звичайній органічній видачі популярних пошукових систем, або за допомогою аналізу вподобань користувачів. Одна з найважливіших переваг згаданого магазину полягає в тому, що його відвідувачі вважаються більш схильними до покупок порівняно з тими, хто заходить на інші майданчики, зокрема Google Play.

Радимо прочитати статтю «Як обійти 30% комісію Apple при запуску реклами на iOS» яку опублікували AffCommunity

Слід зазначити, що ASA також застосовний для залучення аудиторії до додатків, пов'язаних із криптовалютою. Хоча у 2024 році цей канал не користується особливою популярністю, успіх таких кампаній може залежати від безлічі чинників, і передбачити їхню результативність непросто. Проте, якщо у вас є кілька застосунків для iOS, варто розглянути можливість тестування цього методу. Навіть якщо один із застосунків виявиться успішним, це може призвести до повернення інвестицій (ROI), що перевищує 100%.

Як запустити рекламу в ASA

Створіть собі рекламний кабінет з використанням вашого Apple ID. Під час реєстрації вам запропонують вибрати режим Advanced або Basic. У першому випадку доведеться налаштовувати таргетинг за ключовими словами, що вимагає попередньої підготовки списку ключів. У другому система сама вибирає відповідні запити для вашого застосунку.

Після завершення створення облікового запису від вас вимагатиметься під'єднати спосіб оплати і розпочати налаштування рекламної кампанії з метою просування застосунку. Потрібно придумати їй ім'я, визначитися з датою запуску, межами денного бюджету, додати, якщо того вимагають умови, ключові слова, і вказати параметри майбутнього таргетингу.

Варіанти таргетингу в ASA

Таргетинг в ASA можливий за такими параметрами:

  • Ключові слова. Механізм роботи схожий на контекстну рекламу. Ваші оголошення будуть показані користувачам, які вводять відповідні запити. Система зіставляє ваш застосунок з інтересами користувачів на основі їхніх запитів;-

  • Аудиторія. Ви можете обирати цільових користувачів серед тих, хто вже виявляв інтерес до ваших продуктів, або серед користувачів інших ваших додатків;

  • Демографічний таргетинг. Залежно від віку та статі;

  • Пристрій. Ви зможете орієнтуватися на власників iPad або iPhone.

Запуск рекламної кампанії в ASA можна здійснити самостійно, відрадно, що за мінімальним бюджетом обмеження відсутні. Зазвичай цими завданнями займається фахівець з ASO. Успіх просування через ASA безпосередньо пов'язаний з позиціями застосунку в органічному трафіку. Чим вони вищі, тим буде ефективнішою ваша робота.

Однієї рекламної компанії на всі країни немає, на кожну потрібно вести свою окрему. За структурою реклама в ASA дуже схожа з групами оголошень і адсетів у Facebook. Платити за рекламу можна за моделлю CPT у просунутому акаунті або за моделлю CPI у базовому.

Проаналізувати, наскільки ефективно йде рекламна кампанія можна в рекламному кабінеті. Там ви зможете відстежувати різні метрики й оцінювати кастомні скріншоти, що використовуються в рекламних оголошеннях.

Відмінність між ASO і ASA

ASO можна порівняти з SEO, де замість веб-сайтів оптимізуються мобільні застосунки, а магазини застосунків виступають у ролі пошукових систем. ASA ж передбачає купівлю реклами, вимагає наявності бюджету та управління через рекламні кабінети.

Не знаєш з чого почати? У цій статті ми розповіли як працювати з ASO-трафіком. Переходь за посиланням і читай матеріал.

Використання ASA найбільш ефективне в поєднанні з ASO. Чим вище друге, тим більше користі від першого. Однак варто врахувати, що використання ASA може зменшити обсяг органічного трафіку, тому важливо дотримуватися балансу в застосуванні цих інструментів. Наприклад, якщо ваш застосунок уже посідає високі позиції за рідкісними ключовими словами, додаткова реклама може виявитися надлишковою. Запуском реклами в ASA слід призначити фахівця з ASO.

Чому це важливо враховувати

Як стало зрозуміло зі статті, ASA - це потенційно прибуткове, але пов'язане з деякими ризиками джерело трафіку. Зазначений метод ефективний для легальних ніш, хоча іноді може приносити успіх і в сфері iGaming. Через можливий бан це джерело не надто зручне для арбітражу трафіку, проте знання про нього корисне, адже умови роботи на майданчиках можуть змінитися, а арбітражники завжди перебувають у пошуках нових можливостей.