- Категорія
- Новини Словʼянська
- Дата публікації
- Кількість переглядів
- 22
«Карачун» став ще й сервісним медіа. Аудиторія вдячна
Власний телеграм канал, надання відповідей на актуальні запити, інші новації – і зростання аудиторії на понад 60%. Як видання, основну аудиторію якого складали жителі Слов’янська та міст на півночі Донеччини, живе та працює в умовах війни. Джерело – Редакторський портал.
Місто Слов’янськ станом на сьогодні залишається під контролем України. Але лінія фронту поступово наближається. За останні два тижні місто чотири рази зазнало ракетних обстрілів. На щастя, жертв не було.
Магазини працюють: хоч і не усі, але купити продукти можна без проблем. Також працюють деякі медичні заклади, але вони поступово призупиняють роботу. Адже за офіційною інформацією військової адміністрації, у місті залишилось близько 30 000 населення зі 110 000 до повномасштабного вторгнення РФ.
Щодо нашої роботи, то редакція ще наприкінці березня виїхала у більш безпечне місце та продовжує працювати. На сайті «Карачун» щодня наповнюємо стрічку новин, готуємо та публікуємо авторські статті та репортажі.
Війна дуже змінила аудиторію видання
Після 24 лютого 2022 року у зв’язку з повномасштабним вторгненням РФ в Україну робота нашого видання зазнала суттєвих змін: ми почали працювати в тому числі у форматі сервісного медіа: зокрема, пишемо про те, які соціальні об’єкти працюють/не працюють, де можна купити продукти харчування, як можна евакуюватися, коли привезуть бензин, де отримати медичну допомогу, як живе місто, історії евакуйованих жителів, тощо.
Реагуючи на потреби людей, на додачу до сайту karachun.com.ua і сторінок у соціальних мережах, розвиваємо ще й власний телеграм-канал. А показники стабільного приросту аудиторії свідчать про актуальність інформації, яку ми публікуємо.
До речі, війна суттєво змінила аудиторні показники інтернет-видання «Карачун». Якщо у січні 2022 року наш сайт мав 147 077 унікальних відвідувачів та 858 986 переглядів, то вже у квітні це було 234 499 та 1 407 178 відповідно, згідно даних ГуглАналітики. Щодо географії, то якщо раніше ядром нашої аудиторії були читачі із Слов’янська та інших міст півночі Донеччини, а першість тримав Слов’янськ, то у квітні найбільша кількість відвідувачів заходила на сайт Карачуна зі Львова, Дніпра та Києва, приблизно порівну. Навіть кількість читачів з Полтави перевищила показники зі Слов’янська.
Більше, ніж зазвичай, на сайт заходили відвідувачі з Донецька – за місяць 11 359 унікальних читачів. Москва, Варшава, Лондон, Дублін, Вроцлав, Франкфурт, Познань, Відень, Прага, Берлін, Мілан, Гданськ, Штутгарт, Тель-Авів, Нью-Йорк, Лос-Анджелес, Париж, Рига, Амстердам – разом з початком евакуації в цих та багатьох інших містах з’явилися тисячі та сотні наших читачів.
Економіка роботи медіа під час війни
На найближчі місяці у нас є весь «набір можливостей»: хоч і мінімальний, але достатній для життя та подальшої роботи. Плануємо далі інтенсивно працювати в інформаційній сфері та сподіваємося на поновлення рекламного ринку хоча б у 50% від мирного часу.
Дуже допомогла підтримка УАМБ та Gazeta Wyborcza Foundation – завдяки цим грошам ми змогли на 100% закрити фінансові потреби редакції на два місяці. Наразі чекаємо результат розгляду заявки, поданої до іншого Фонду.
Але й не без проблем. Один з наших журналістів раніше працював вдома на стаціонарному комп’ютері, який не мав можливості взяти з собою в евакуацію. Тому тепер редакції сайту «Карачун» потрібний ноутбук, а власних коштів на його придбання ми не маємо.
Плани та майбутнє
Найближчим часом у нас заплановані серія інтерв’ю з керівниками територіальних громад у Донецькій області. Уже є в роботі кілька таких матеріалів.
Також ми перебуваємо у пошуку надійних джерел інформації, котрі зможуть безпечно надавати інформацію у разі втрати контрою над населеними пунктами Донеччини.
А найважливішим питанням, звісно, є те, що й в більшості українців. Аби якомога швидше настав мир в Україні!
АВТОР: Кульбака Григорій Олександрович, власник та редактор інтернет-видання «Карачун» – спеціально для Редакторського Порталу