Сайт Карачун хоче вивчити інформаційні потреби своєї аудиторії

Сайт Карачун хоче вивчити інформаційні потреби своєї аудиторії

Що хочуть читати у регіональних засобах масової інформації жителі прифронтових та деокупованих територій? Які інформаційні потреби задовольняє сайт Карачун, а над якими темами нашим журналістам ще треба попрацювати? Відповіді на ці та інші запитання, ми сподіваємося, допоможе дати анкетування, яке Національна спілка журналістів України проводить у шести прифронтових і деокупованих регіонах України

Вивчати інформаційні потреби аудиторії свого медіа  прагнуть усі засоби масової інформації. Це потрібно для того, аби журналісти не просто про щось писали на сайті чи в газеті, висвітлювали якісь події, а створювали свої журналістські матеріали з урахуванням інформаційних потреб свої читачів, глядачів, слухачів.

Нам, журналістам, цікаво знати відповіді на різні питання. Приміром такі: що хочуть читати (бачити) читачі Карачуна на сайті – текстові матеріали, чи відео-інтерв’ю (які журналісти нашого видання почали опановувати)? Які джерела інформації є доступними для пересічних жителів? Якої тематики не вистачає на Карачуні? Які теми наших читачів хвилюють якнайбільше?

Ці ж питання (але вже у регіональному вимірі) цікавлять і Національну спілку журналістів України, яка проводить анкетування медіа в шести прифронтових регіонах України.

Аби отримати цю та іншу інформацію, редакція інтернет-видання Карачун спільно з Національною спілкою журналістів України проводять опитування аудиторії сайту Карачун. Його мета – з’ясувати інформаційні потреби жителів прифронтових і деокупованих територій.

Для цього ми друкуємо на нашому сайті коротку анкету. І просимо читачів Карачуна знайти 5-7 хвилин для її заповнення (в електронному режимі).

Заповнити анкету за посиланням можуть також читачі Карачуна, які проживають в інших регіонах.