У роботі застосунку Нової пошти стався масштабний збій: клієнтам дали поради

Через технічний збій мобільний застосунок Нової пошти та сервіс авторизації тимчасово не працює. Тому наразі неможливо скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку

Через технічний збій мобільний застосунок Нової пошти та сервіс авторизації тимчасово не працює. Тому наразі неможливо скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку. Про це інформує пресслужба поштового оператора.

"Усі, хто очікують посилки у поштомат сьогодні, – найближчим часом зателефонує оператор Нової пошти і уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставлення або можливість зачекати отримання у поштоматі", – йдеться в повідомленні.

Водночас усі послуги з відправлення посилок і вантажів, а також фінансові послуги клієнти можуть отримати у будь-якому відділенні.

"Усі інші цифрові точки контакту – API, бізнес-кабінет, сайт – працюють", – наголошують в НП.

Від вчорашнього вечора і до цього часу клієнти Нової пошти скаржаться на проблеми в її роботі.