- Категорія
- Новини Словʼянська
- Дата публікації
- Кількість переглядів
- 10
Наружная реклама в Славянске: рабочая группа начинает работать
У Слов’янську запрацювала міська робоча група з напрацювання майбутніх політик та практик міста у сфері вивісок та зовнішньої реклами
У п’ятницю, 19 березня, відбулось перше засідання міської робочої групи з питань розроблення проєктів рішень щодо консолідованого, ефективного та прозорого регулювання розміщення зовнішньої реклами, вивісок чи табличок у Слов’янську.
Робоча група створена 16 березня розпорядженням міського голови Вадима Ляха за ініціативи колективу проєкту “Реклама без “хламу” з метою глибинного, фахового аналізу та консолідованої розробки проєктів рішень щодо регулювання розміщення в місті Слов’янську зовнішньої реклами, вивісок та табличок.
У засіданні взяли участь фахівці управління містобудування та архітектури, юридичного управління міської ради, провідні рекламні агентства Слов'янська "Неон", "Ірбіс" "CMYK", кандидат архітектури Донбаської національної академії будівництва та архітектури Олексій Губанов, журналісти, краєзнавці та координатори проєкту “Реклама без “хламу” в Слов’янську. Консультувала робочу групу провідний юрист проєкту Наталка Рижкова.
“На жаль, за статистикою наше місто може вимерти вже через 30 років: відсутність нових підприємств, будівництва нових житлових будинків, молодь виїжджає в інші міста. Ми зібрались тут аби внести свій вклад у зміну ситуації. Від нас залежить розвиток Слов’янська, його привабливість для інвестицій та подальше майбутнє”, – зазначила регіональна координаторка проєкту “Реклама без “хламу” Євгенія Калугіна.
Під час засідання члени робочої групи розглянули дорожню карту пропозицій до оптимізації стану зовнішньої реклами, вивісок та табличок у Слов'янську, що розробила юрист проєкту “Реклама без “хламу” Наталка Рижкова. Постановили розробити одразу два комплексних та прийнятних для всіх положення: щодо вивісок та щодо реклами, в розробці яких візьмуть участь фахівці міської ради, залучені проєктом “Реклама без “хламу фахівці”, представники рекламного бізнесу міста. Наприкінці роботи планується організувати широке громадське обговорення проєктів рішень за участі всіх зацікавлених сторін.
В управлінні архітектури та містобудування Слов’янської міської ради спостерігається нестача кадрів. Провідних спеціалістів не вистачає, а молодь будує своє майбутнє в більших містах нашої країни. На засіданні було обговорено можливість залучення до роботи в управлінні практикуючих студентів Донбаської національної академії будівництва та архітектури.
Також піднімалось питання реставрації фасадів будівель Слов’янська. Керівник рекламного агентства "CMYK" Денис Підченко навів приклад невеликих міст Івано-Франківської області, де доведені до ладу споруди виконані в єдиному стилі, тож вулиці виглядають як єдине композиційне ціле.
“Це дуже важливе питання і воно актуальне для нашого міста. Будівлі мають бути відреставровані та мати привабливий вигляд. На гарний фасад рука не підніметься повісити строкату вивіску”, – підтримала колегу керівниця рекламного агентства “Неон” Олександра Касілова.
Було вирішено доручити управлінню житлово-комунального господарства підготувати доповідь з баченням можливостей ремонту та реставрування фасадів будівель міста. Також ініціатори проєкту “Реклама без “хламу” анонсували встановлення в центрі міста нового арт-об’єкту: інсталяції з баченням дизайн-коду Слов’янська, відкриття якого заплановано на 30 березня на перехресті вулиць Банківська та Шевченка.
Головна мета робочої групи – спільними зусиллями громадськості, влади та бізнесу відкрито та прозоро розробити і впровадити в місті в Слов'янську консолідовані, оптимальні для всіх, сучасні політики та практики у сфері зовнішньої реклами, вивісок, табличок та міської архітектури.
Якщо Ви бажаєте долучитись до роботи, маєте пропозиції – телефонуйте регіональному координатору проєкту у Слов'янську Євгенії Калугіній за номером: 095-855-54-25, звертайтеся до управління містобудування та архітектури міської ради або заповніть цю гугл-флорму