- Категорія
- Новини України
- Дата публікації
- Кількість переглядів
- 444
«Бронь» на папері не відображається в Резерв+? У Міноборони пояснили, що робити
Дані, які вносять працівники ТЦК та СП, потребують постійної актуалізації
Бронювання від мобілізації, яке є у паперовій формі, не завжди може відображатися у мобільному застосунку «Резерв+». Військовозобов’язані можуть повідомити про проблему.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на заступницю міністра оборони Катерину Черногоренко в ефірі телемарафону.
«Ми зараз опрацьовуємо звернення через нашу технічну підтримку. До речі, останній раз, коли ми говорили про те, що вже є 1 млн згенерованих документів, то ми публікували свою електронну пошту, куди можна звернутися окремо і отримати достатньо швидку відповідь. Хочу сказати, що звернень дуже багато», — сказала вона.
Як зазначила заступниця міністра оборони, дані, які вносять працівники ТЦК та СП, потребують постійної актуалізації, оновлення. Міноборони намагається вирішити це системно.
«Але менше з тим, звернутися можна в техпідтримку Міноборони і отримати алгоритм що робити далі в тій чи іншій ситуації», — додала Черногоренко.
Що таке застосунок «Резерв+»
Нагадаємо, що у травня 2024 року в Україні запустили роботу електронного кабінету військовозобов’язаного — це мобільний застосунок «Резерв+».
У застосунку військовозобов’язані українці можуть оновити персональні дані. Зробити це потрібно до 16 липня 2024 року. Також у «Резерв+» з’явився Qr-код, який є аналогом паперових військово-облікових документів.