- Категорія
- Статті
- Дата публікації
- Кількість переглядів
- 5
Увага, досвід: записатися на прийом до лікаря без походу до поліклініки!
Всі знають: аби потрапити на прийом до лікаря (особливо до вузького спеціаліста), треба пройти шлях, який зазвичай займає чимало часу.
Слід спочатку поспілкуватися зі своїм сімейним лікарем, який дасть, за необхідності, направлення до лікаря певної спеціалізації. Затим треба записатися на прийом до цього «вузького спеціаліста». Для цього знову доведеться приходити до поліклініки, можливо, стояти у черзі в біля віконця реєстратури.
У невеличкому місті Знам’янка, що на Кіровоградщині, нещодавно цю проблему успішно подолали. На базі поліклінічного відділення КНП «Знам’янська міська лікарні ім. Лисенка» було створено єдиний інформаційний простір – «Кол-центр».
Розповідає директор КНП «Знам’янська міська лікарня» Руслан Пушкаренко:
– Ми виграли грант від уряду Німеччини на створення інформаційного кол-центру. За грантові кошти було придбано все необхідне обладнання (ай-пі телефонія, комп’ютери). Наші працівники пройшли відповідне навчання, і розпочалася робота.
Спочатку зробили потужний промоушен у соціальних мережах, підготували відеоролик про ті послуги, які можна отримати через кол-центр, а також виготовили чимало постерів, плакатів, які розмістили в транспорті, магазинах, місцях скупчення людей. Тобто ми прагнули максимально популяризувати цей кол-центр, аби його послугами могли скористатися якомога більша кількість жителів нашої територіальної громади. В тому числі – і вимушені переселенці.
Працюємо вже два повних місяці. Щодня до кол-центру звертаються телефоном біля двохсот людей.
Що таке кол-центр: це єдиний телефонний номер на двох операторах мобільного зв’язку, який легко запам’ятовується. Зателефонувавши за цим номером, людина може отримати інформацію про наш заклад, про послуги, які ми надаємо, а також записатися на прийом до лікаря.
Таким чином, людині немає потреби безпосередньо приходити до поліклініки, аби щось запитати, чи записатися на прийом до лікаря.
У кол-центрі чергують два працівника Центру первинної медичної допомоги і два працівника з вторинного рівня. Отож люди мають змогу також отримати по телефону певну консультацію з медичних питань.